Виртуално пазаруване на спирката на метрото


За Южна Корея онлайн пазаруването не е нищо ново. А в момента тестват виртуални супермаркети на публични места, пише BBC.

На станция на метрото в Сеул са подредени ярко осветени билбордове със стотици снимки на храни и напитки – всичко от плодове и мляко до храна за домашни любимци. Чрез тези картинки, чакащите метрото могат набързо да напазаруват през своя смартфон.

Идеята идва от рекордния брой притежатели на смартфони в Южна Корея, които са свикнали да разчитат на телефона си. От компанията казват, че идеята за виртуално пазаруване чрез смартфона идва оттова, че почитателите на подобни устройства са заети хора и нямат време да посещават супермаркетите.

От Homeplus възнамеряват да поставят такива билбордове и на други спирки на метрото, особено на онези, близки до университетите в града. Освен това смятат да представят идеята си и в други страни.

Южна Корея е известна с дългия работен ден и културата на усилен труд на нацията. Затова пазаруването е като момент за релакс. Това е тезата на скептиците относно виртуалното пазаруване.




Вижте още:

Няколко невероятни факти за онлайн пазаруването

Мъжете дори онлайн пазаруват различно от жените

Кой пазарува онлайн?




Абонирай се за най-вкусните предложения на SuperMAG.bg