Често задавани въпроси

ПОРЪЧКА и ДОСТАВКА 

 

Необходима ли е регистрация, за да направя поръчка?

За да направиш поръчка в Supermag.bg не е необходима регистрация. Регистрацията, обаче ти дава достъп до нашата SUPER лоялна програма.

 

За кои райони мога да поръчам?

За по-добра организация, при извършването на доставки, сме разделили районите за доставка на следните зони:

 

  • ЗОНА 0: Бизнес Парк, Дружба 1, Дружба 2, Горубляне, Младост 1, Младост 1А, Младост 2, Младост 3, Младост 4, Мусагеница, Изток, Искър, Цариградски Комплекс, 7-ми километър, 11-ми километър

     

  • ЗОНА 1: Абдовица, Банишора, Бели брези, Беловодски път, Бизнес парк, Бокар, Борово, Бояна, Бункера, Бъкстон, Витоша, Витоша парк, Военна Рампа, Връбница, Гевгелийски, Гео Милев, Горна баня, Гоце Делчев, Дианабад, Димитър Миленков, Драгалевци, Дървеница, Западен парк, Захарна фабрика, Зона Б5, Зона Б18, Зона Б19, Иван Вазов, Изгрев, Изток, Илинден, Камбаните, Карпузица, Киноцентър, Княжево, Красна поляна, Красно село, Крива река, Кръстова вада, Лагера, Левски, Левски В, Левски Г, Лозенец, Люлин 1-10, Малашевци, Манастирски ливади, Медицинска академия, Модерно преградие, Мотописта, Надежда 1-4, Обеля, Оборище, Овча купел, Овча купел 1, Овча купел 2, Орландовци, Павлово, Подуяне, Полигона, Разсадника-Коньовица, Редута, Света Троица, Свобода, Сердика, Симеоново, София парк, Славия, Слатина, Стефан Караджа, Стреблище, Студентски град, Сухата река, Толстой, Триъгълника, Фондови жилища, Хаджи Димитър, Хиподрума, Хладилника, Христо Ботев, Централна гара, Център, Южен парк, Яворов

     

  • ЗОНА 2: Бистрица, Бусманци, Видните, Герман, Казичене, Кокаляне, Кривина, Лозен, Панчарево,Бенковски, Ботунец, Бухово, Войнеговци, Волуяк, Враждебна, Горни Богров, Долни Богров, Костинброд, Кримиковци, Илиянци, Кубратово, Локорско, Мрамор, Мировяне, Негован, Световрачане, Чепинци, Банкя, Божурище, Владая, Делта Хил, Драгичево, Иваняне, Кладница, Марчаево, Република, Суходол, Рударци 
  • Цяла България 

 

Всичко ли мога да поръчам за друго населено място (извън София)?

Стоки, изискващи специален температурен режим не се доставят в страната.

 

Мога ли да направя поръчка от чужбина?

Да, ежедневно доставяме покупки в цяла България, поръчани от близки и роднини в чужбина.

 

Как да направя поръчка от друга държава за България?

Няма разлика в начина за генериране на поръчка. Важно е само да добавиш данните за доставка (адрес и телефон) на получателя в България. В коментар може да ни оставиш твой имейл адрес или друга форма за контакт. Може да заплатиш поръчката онлайн с дебитна или кредитна карта, както и по банков път. Моля, имай предвид, че плащанията чрез банков превод отнемат повече време.

 

Как се извършва доставката в София?

Доставяме от понеделник до петък от 8:00 и 17:00ч.

 

Как се извършва доставката в страната?

Доставяме поръчки в цялата България, според графика на куриерска фирма „СПИДИ“.

 

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Доставките се извършват в избрания часови диапазон и не можем да гарантираме точен час за доставка. Доставчиците ни се движат по определени маршрути, в зависимост от натовареността и адресите, които имат в конкретния часови диапазон.

 

Как разбирам кога точно ще дойде поръчката ми?

Нашите доставчици изпращят текстови съобщения поне 20 минути преди доставка. Ако има забавяне или възможност поръчката да пристигне по-рано, ние ще се свържем с теб за уточняване.

 

Каква е цената за доставка?

Цената за доставка се определя от района и вида доставка. След като избереш адрес и ден за доставка ще видиш цената за доставка в твоята количка.

 

В какви условия се траспортират продуктите?

Всички поръчки се доставят с хладилни автомобили, регистрирани в БАБХ (Българска агенция по безопасност на храните). Замразените продукти се транспортират в специализирани хладилни кутии, поддържащи нужната температура.

 

Поръчката ми ще бъде ли доставена до вратата?

Независимо от обема и килограмите на твоята поръчка, доставката се извършва до врата.

 

Какво ще получа ако направя абонамент за 6 или 12 месеца?

Неограничено пазруване за 6 или 12 месеца, без да заплащаш такса за доставка.

 

 

ПЛАЩАНЕ на ПОРЪЧКИТЕ

 

Как мога да платя поръчката си?

 

Може да платиш:

  • В брой
  • ПОС терминал при доставка (Не е възможно при доставка извън София)
  • С ваучери за храна:

- Содексо Пас (Sodexo Pass);

- Идънред България (Edenred Bulgaria);

- Булатса (РВД) (Bulatsa);

- Български пощи.

Ако ваучерите Ви за храна не са измежду изброените по-горе, те няма да бъдат приети и ще трябва да заплатите поръчката си в брой или с карта при доставка.

  • Онлайн чрез дебитна или кредитна карта - Maestro, Visa и Mastercard

Важно: При необходимост от възстановяване на сума, платена с карта от страна на потребителя, съответната сума ще бъда възстановена чрез картова операция по същата картова сметка на потребителя.

  • По банков път
  • Наложен платеж - за поръчки извън София (Сумата се заплаща на куриер от фирма „Спиди“)
  • Със събраните от вас Бонус точки. На всеки продукт пише срещу колко бонус точки може да бъде закупен. Важно! За да направите поръчка задължително трябва да присъства в количката и продукт без бонус точки без значение на каква стойност.

 

Къде и как мога да приложа промо код?

Ако имаш промо код в количката ще откриеш поле, където да го въведеш.

 

 

РЕГИСТРАЦИЯ И СИГУРНОСТ

 

Необходимо ли е използването на реални лични данни при регистрация?

Да, необходимо е, за да се извърши начина на доставка и плащане.

 

Какво да направя ако изгубя паролата си за сайта?

В случай, че изгубиш клиентското си име и парола или установиш използването му от трето лице, моля незабавно ни уведоми. Ако се установи злоупотреба, твоята регистрация ще бъде изтрита, за да се осигури защита на личните ти данни.

 

 

ОБРАТНА ВРЪЗКА. РЕКЛАМАЦИЯ

 

Къде мога да направя рекламация?

В случай, че установиш нередност при доставка, неточност в количеството или качеството на закупен продукт, свържи се с наш оператор на: 0882 63 62 28 или ни изпрати имейл на: market@supermag.bg

 

Мога ли да върна поръчана от мен стока?

Ние гарантираме, че имаш право на безусловно връщане или замяна на стока.

 

Мога ли да анулирам поръчката си?

Ако направиш поръчка, а в последствие, решиш да я анулираш, ще се радваме да ни уведомиш по телефона или по имейл в рамките на 1 час. Важно е да знаеш, ако все пак не желаеш да получиш поръчката си имаш право и да не приемаш - така всички разходи остават за наша сметка.

 

 

ОПАКОВАНЕ


В какви торби се опаковат продуктите при доставка?

Покупките ще ти бъдат изпратени в хартиена торба, направена от рециклируеми материали. Стараем се да сведем до минимум използването на найлонови пликчета.

 

Мога ли да предам старите си торбички за рециклиране?

Да, при доставка на следващата ти поръчка, можеш да предадеш събраните торбички. Ние ще се погрижим те да бъдат рециклирани.

 

Мога ли да изпратя картичка за повод с поръчката?

Да, често изпращаме поръчки за подарък или като изненада за повод. В сайта има артикул Поздравителна картичка, добави го в количката си. В допълнителна информация може да ни напишеш за какъв повод е, за да съобразим визията ѝ, както и какво да напишем на нея.