Онлайн супермаркетът намира своето място


Изследването този път е проведено от Mintel във Велиобритания.

Според резултатите, пазаруването онлайн през 2009 г. се е увеличило със 134% в сравнение с 2005 г. А този процент продължава да расте.

От Mintel предвиждат, че между 2009 и 2014 онлайн пазаруването ще нарасне с още 56%.

Разбира се, Mintel, се съобразяват с това, че един онлайн супермаркет трябва да има по-бърза доставка и добро покритие. Резултатите сочат, че 56% от британците никога няма да пазаруват хранителни стоки (и подобни) онлайн.

35% от британците пазаруват по интернет, но само 11% от тях го правят редовно.

Освен това, сложен е и въпроса със свежите продукти, като зеленчуците. Цели 83% от участвалите в изследването са изразили мнението, че предпочитат сами да избират, когато правят такива подукти – да докоснат и помиришат плодовете или зеленчуците.

Наблюдава се, обаче увеличаване на процента на хората на 55 години, които откриват предимствата на онлайн супермаркетите – не се налага да излизаш от вкъщи и да носиш торби с покупки.

Като заключение – пазаруването на нехранителни продукти по интернет вече набира огромна скорост. Хората оцениха предимствата на този начин на правене на покупки. Относно пазаруването на хранителни птодукти – онлайн супермаркетите се появяват по-късно и на хората им трябва малко повече време, за да заменят супермаркета с онлайн двойника му, защото пазаруването на продукти от първа необходимост е изграден навик (хората пазаруват на определени места). Въпреки, че нещата се случват по-бавно, все пак се случват.




Supermag
Снимка: Flickr




Вижте още:

Защо интернет заменя супермаркета?

Кой пазарува онлайн?

Мъжете дори онлайн пазаруват различно от жените

Предимства на онлайн пазаруването

Няколко невероятни факти за онлайн пазаруването

6 начина да избегнете онлайн измами