Първият онлайн супермаркет.       БЕЗПЛАТНА доставка за София и Варна за поръчки над 40лв.       Доставка до ТРИ часа.       Доставки в цялата страна.       Гаранция за връщане на продукти.
» Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

facebook    

1. Как да поръчам?
Когато изберете желания от вас продукт и искате да го закупите, натиснете бутона “Купи”. В случай, че искате повече от един брой, отбележете това от секцията “Количество” като с помощта на стрелките зададете необходимия брой. Натиснете бутон “Добави в кошницата”. До 15 минути, след като сте направили поръчка ще получите потвърждение на поръчката.
За да направите поръчка в СуперМаг не е необходима регистрация, но тя е препоръчителна за улесняване на доставката.

2. Как се извършва доставката в София и във Варна?
Можете да поръчате по удобно за вас време от денонощието, ние ще доставим вашите покупки всеки ден (без неделя) между 10.00 и 21.00 часа.

3. Как се извършва доставката в страната?
Опаковаме поръчката и я изпращаме с куриер до ваш адрес.

4. Всичко ли мога да поръчам за друго населено място?
Има продукти които изискват специален температурен режим за съхранение. При поръчка на стоки изискващи специален температурен режим за съхранение и транспорт към поръчката се добавят автоматично 5,99 лв. за подсигуряване на подходящата температура. Гарантираме, че за получени до 24 часа след изпращането продукти те ще бъдат в среда с подходяща температура.. При въпроси, моля свържете се с нас за доуточнение.

5. Как да направя поръчка от друга държава за България?
Маркирате избраните продукти. В адрес попълвате адресът и телефонният номер, където да доставим продуктите, като е добре да оставите Ваш имейл или друга форма за контакт при необходимост да се свържем с Вас. Можете да извършите плащането чрез банков превод, което отнема повече време, или чрез дебитна/кредитна карта, като така задействаме поръчката моментално.

6. Безплатна ли е доставката?
Доставката е безплатна за поръчки над 40 лв за зона I. За другите населени места стойността на доставката можете да видите на картата

7. Каква е стойноста на доставката от сектор "Парфюми"?
Цени за доставка:
Поръчки от 0 до 39,99 лв. – 4.50лв
Поръчки над 40 лв. – БЕЗПЛАТНА доставка

8. Има ли минимална стойност на поръчката?
Не, няма минимална стойност на поръчката.
При поръчки за стойност 0 - 19,99 лв. – доставка 6 лв.

9. За колко време ще бъде извършена доставката?
В зависимост от различните категории.
За гр. София и гр. Варна в рамките на три часа, след получаване на потвърждението за поръчка, покупките ви ще бъдат доставени. При поръчка от зона II срокът на доставката е до 4 часа. За населени места извън София и Варна, срокът е до 72 часа в зависимост от куриерската фирма.
Ако поръчката е от категория Парфюмерия срокът е 48 часа
В случай на проблем в спазването на този срок, ще бъдете уведомени своевременно.

10. Как се заплаща?
Можете да заплатите по удобен за вас начин – в брой, при доставка; с дебитна или кредитна карта при доставка; с кредитна карта чрез виртуален пос терминал. Можете да разгледате картата на сайта, където са отбелязани цените за доставка в различните квартали на София.

11. Какво означава това, че СуперМаг се грижи за природата?
СуперМаг не използва найлонови торбички и ограничава употребата на хартиени опаковки.

12. Какво да направя ако изгубя паролата си за сайта?
В случай, че изгубите клиентското си име и парола или установите използването му от трети лица, моля незабавно ни уведомете чрез имейл или телефон. Ако се установи злоупотреба, вашата регистрация ще бъде изтрита, за да се осигури защита на личните ви данни.

13. Необходимо ли е използването на реални лични данни при регистрация?
Да, необходимо е, за да се извърши начина на доставка и плащане. В случай, че зададете невалидни имена или адрес, доставката ще бъде невъзможна.

14. Какво да направя в случай, че се наложи промяна в личните данни?
В случай, че смените фамилното си име, адреса или телефона си, се свържете с нашия администратор. Навременното уведомяване ще подпомогне по нататъшния процес по поръчване, заплащане и доставка.

15. Мога ли да анулирам поръчката си?
Ако направите поръчка, а в последствие, решите, че искате да я анулирате, добре би било да ни уведомите по телефона или по имейл в рамките на 1 час. В този случай ще сме ви благодарни за навременното уведомяване! Също така Вие имате право и да не приемете поръчката, като всички транспортни разходи остават за наша сметка.

16. Какво означава "Гаранция Връщане на стока"
Ние гарантираме, че имате право на безусловно връщане или замяна на стока.

17. Ако поръчам нещо и установя, че не отговаря на изображението в сайта, какво да направя?
Снимките на сайта на СуперМаг са само илюстративни, тъй като е невъзможно да бъдат отбелязани всички разновидности на предлаганите продукти.
Моля, обърнете специално внимание на информацията, споделена в текста, тя отговаря точно на качеството и количеството на продуктите.

18. В случай, че установя неточност в количеството и качеството на закупения от мен продукт, какво да направя?
В случаите, в които установите неточност или смятате, че закупените от вас продукти не отговарят на описанието в сайта, моля да ни уведомите. СуперМаг се ангажира да намери решение на възникналия проблем.


Абонирай се за най-вкусните предложения на SuperMAG.bg